Sierpień 01 2015 21:11:18

e-mail: gim3przyszowice@op.pl
(32) 30-11-562; 30-11-590
Podręczniki

Informujemy, że na stronie szkolnej pojawił się wykaz podręczników dla uczniów na rok szkolny 2015/2016.

Mały ksiąźę

Dnia 02.06.2015 r. klasy 6 i 5 pojechały do Gliwic do Teatru Muzycznego na przedstawienie pt. Mały książę. Spektakl był o chłopaku, który przybył z innej planety na Ziemię. Wylądował na pustyni. Szukał przyjaciela. Był już na kilku innych planetach, ale tam go nie znalazł. Na naszej planecie znalazł przyjaciela, był to pilot, którego  samolot rozbił się nad pustynią. Opowiedział mu swoję historię. Przedstawienie bardzo mi się podobało. Zachęcam do zobaczenia spektaklu lub przeczytania ksiąźki.

Soblówka

W dniach od 11 do 13 maja 2015r uczniowie klas VI tych pojechali na trzydniową wycieczkę do Soblówki.
Wyjazd był o godz 8:00. Po drodze wjechaliśmy kolejką na Górę Żar. Ze szczytu góry rozciąga się panorama na Jezioro Żywieckie, pasmo Magurki Wilkowickiej i Hrobaczą Łąkę. Gdy dojechaliśmy na miejsce, zakwaterowaliśmy się w Schronisku dla Dzieci i poszliśmy zwiedzać z przewodnikiem Soblówkę. Pan przewodnik pokazał nam jak się robi oscypki. Po powrocie nadszedł przez wszystkich długo wyczekiwany komers. Bawiliśmy się świetnie.
Drugiego dnia, po śniadaniu weszliśmy na Wielką Rycerzową. Na górze mieliśmy krótką przerwę, aby odpocząć i coś zjeść. Nasz przewodnik bardzo ciekawie opowiadał. Gdy wróciliśmy do Schroniska rozpaliliśmy ognisko. Graliśmy w piłkę, śpiewaliśmy piosenki i piekliśmy kiełbaski.
Ostatniego dnia wybraliśmy się do Żywca. Tam zwiedziliśmy Rynek, Park, Zamek oraz mini zoo. Później pojechaliśmy na obiad, a następnie do Muzeum w Browarze. Nasza wycieczka niestety dobiegła końca i musieliśmy wracać do Przyszowic. Przygotowała Paulina Pierchała.

Kiermasz

22.06.2015r. w naszej szkole odbędzie się kiermasz książek. Prosimy uczniów o przyniesienie wygumowanych, podpisanych podręczników z naklejoną ceną.

22.05.2015r o godz. 17.00 niektórzy uczniowie kl. 6a wraz z rodzicami zebrali się w ogródku starej szkoły. Celem spotkania było posadzenie krzewów ozdobnych. Nasz ogródek wzbogacił się o magnolię, hibiskus, kilka różaneczników i azalii. Posadzili też klonik, kosodrzewinę i parę innych gatunków. Mamy nadzieję że zasadzone rośliny upiększą wizerunek naszej szkoły, przyciągną ptaki i motyle.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?